القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل افضل العاب Bike Baron 2 / Project Gaia رابط مباشر احدث اصدار

 



تحميل افضل العاب لسنه 2022 للاندرويد والايفون و أفضل 10 ألعاب اندرويد لعام 2022 على الإطلاق و تحميل العاب مهكرة 2022 مجانا و تحميل افضل العاب الاندرويد 2022 و العاب 2022 بدون نت و العاب باتل رويال بدون نت 2022 كلها عبارات بحث منتشرة بشكل كبير في الفترة الاخيرة ولذلك يا اصدقائي سوف نقدم لكم من خلال مقال اليوم تحميل افضل العاب لسنه 2022 مجموعة متنوعة من اقوي العاب الاندرويد علي الاطلاق فتابعوا معنا هذا المقال للنهاية .


تحميل افضل العاب لسنه 2022 

هلا وسهلا بيكم زوار مدونة سترايك تك ، يسعدني ان اقدم لكم من خلال مقال اليوم افضل العاب لسنه 2022 مجموعة متنوعة من اقوي وافضل العاب الاندرويد والايفون حيث ان غالبية الالعاب التي سوف نقدمها لكم من خلال مقال اليوم متوفرة علي متجر جوجل بلاي وب ستور .

اللعبة الاولي  : Project Gaia

اسم اللعبةProject Gaia
نوع اللعبةالعاب حركة
حجم اللعبة2.5 جيجا
الشركة المطورة للعبةGAIA FOUNDATION
الاصدار الرسمي للعبةرابط خارجي
متطلبات التشغيلاندرويد 4.3 او اعلي
التقييم علي متجر جوجل بلايغير متوفر
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلايغير متوفر

اللعبة الاولي في مقال اليوم افضل العاب لسنه 2022 هي لعبة Project Gaia والتي تعتبر واحدة من اقوي العاب الحركة الغير موجودة علي متجر جوجل بلاي وهي من انتاج وتطوير شركة GAIA FOUNDATION نقدمها لكم بحجم 2.5 جيجا من خلال مقال اليوم افضل العاب لسنه 2022 – العاب اندرويد وايفون .

لعبة Project Gaia واللي بتعتبر واحدة من اجمل العاب البقاء علي قيد الحياة وقصة اللعبة عبارة عن قتال ضد وحوش الزومبي وتقدر تلعب اللعبة عن طريق منظور الشخص الثالث ولان اللعبة دي من الالعاب الاونلاين تقدر تلبعها مع اصدقائك في فريق مكون من اربع اشخاص .

اللعبة عبارة عن بعض المهمات اللي بتحارب فيها ضد وحوش الزومبي انت واصدقائك عن طريق اطلاق النار وطبعا لازم تضرب علي الراس عشان تتخلص من وحوش الزومبي في اسرع وقت قبل ميوصلوا ليك ويدمجوك ولازم تكون زكي ولماح عشان تتميز في اللعبة دي زي مثلا انك تجمع وحوش الزومبي عند برميل البنزين وبعدين تضرب في البنزين فينفجر فيهم ويقتلهم مرة واحدة وطبعا مش محتاج اكلمك عن الجيرافيك بتاع اللعبة زي منتا شايف كدة اللعبة كانك بتتفرج علي فيلم كرتون من جمال الجيرافيك وذلك من خلال مقال اليوم افضل العاب لسنه 2022 .

للاسف اللعبة تم حذفها من متجر جوجل بلاي لكن دي مشكلة عشان هنوفر رابط بديل لتحميل اللعبة من خارج متجر جوجل بلاي .

اللعبة الثانية : Bike Baron 2 .

اسم اللعبةBike Baron 2
نوع اللعبةالعاب مغامرات
حجم اللعبة535 ميجا
الشركة المطورة للعبةCornfox & Brothers Ltd.
الاصدار الرسمي للعبةمن تاب تاب
متطلبات التشغيلios 14 او احدث
التقييم علي متجر اب ستور3.8
عدد مرات التحميل من متجر جوجل بلايغير متوفر
تنزيل افضل العاب الاندرويد 2021 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

اللعبة الثانية التي نقدمها لكم من خلال مقال اليوم افضل العاب لسنه 2022 هي لعبة Bike Baron 2 والتي تعتبر واحدة من اقوي العاب المغامرات الموجودة علي متجر اب ستور وهي من انتاج وتطوير شركة Cornfox & Brothers Ltd. ونقدمها لكم بحجم 535 ميجا من خلال مقال اليوم افضل العاب لسنه 2022 – افضل العاب الاندرويد والايفون .

لعبة Bike Baron 2 دي بقي من اجمل العاب الموتسيكلات لكن للاسف اللعبة متوفرة فقط للايفون ومش متوفرة للاندرويد وخليني بقي اكلمك عن الحماس والاثارة الرهيبة الموجودة في اللعبة دي زي منتا شايف كدة اللعبة بتديك تجربة قيادة الموتسكيل علي مسارات او طريق مليانة بالافخاخ ومصممة بشكل يخلي المرور منها صعب جدا ومحتاج لسرعة تفكير وحسن تصرف عشان تتخطاها .

وكمان فيها شوية فيزيائية كدة بتخليها اقرب للواقع وهي في الجزئية دي شبهية جدا للعبة hill climb racing لكن اللي مش كويس في اللعبة دي حاجتين هو انها مش متوفرة للاندرويد والحاجة التانية انها من الالعاب المدفوعة واللي هتضطر انك تشتريها لو حابب تجربها 


رابط تحميل البرنامج المذكور بالشرح هناااا

تعليقات